Cases
Van 'lock-down' naar 'open-up'
Wie had dat gedacht? In amper twee maanden tijd van een groeiende vrijetijdssector die werkte aan een nieuwe balans, naar een acute COVID-19 crisis; het sein is op rood gezet en de razende trein is van het één op andere moment tot stilstand gekomen. Ondernemers in toerisme, recreatie, horeca en cultuur hebben nauwelijks omzet meer. Wereldwijd zoeken gasten, bedrijven en overheden naarstig naar manieren om de shock te boven te komen.

Veel vragen
Nu er in Nederland greep op het virus lijkt te zijn en noodmaatregelen voor veel ondernemers ‘hun werk doen’, rijst de vraag hoe we uit de economische crisis komen. Hoe lang is het nieuwe normaal houdbaar in de gastvrijheidssector? Draaien op een bezettingsraad van 30-40% is voor geen enkele ondernemer lang vol te houden. Is er een weg voor ondernemers om juist sterker uit deze crisis te komen? En wat is het effect van de crisis op toeristische bestemmingen?
Herstel met perspectief
ZKA Strategy ontwikkelde een unieke aanpak gebaseerd op antropologische inzichten: van ‘lock-down’ naar ‘open-up’. Deze aanpak is voor iedereen nieuw. Ook voor ons.
Download onze visie
Bent u benieuwd naar onze visie? Download deze dan hier. U kunt ons verhaal dan rustig doorlezen.
Onzeopdrachtgevers
Het belang van onze opdrachtgever is vaak groot. En de vraag is complex.
Met onze opdrachtgever vormen we een team. ZKA Strategy geeft richting.