Cases
van financiële rust tot seizoens-verlenging
Goed nieuws, de coronapiek ligt achter ons, we kunnen weer écht gastvrij zijn. Maar hoe doe je dat?
Hoe kun je als toeristisch logiesbedrijf dit jaar nog (iets) van de geleden omzetschade goed maken? Deze vraag staat centraal in twee video’s die ZKA Strategy voor de ondernemers in Waterland van Friesland maakte.

5 upselling tips voor de recreatieondernemer
Hoe kun je als toeristisch bedrijf dit jaar nog (iets) van de geleden omzetschade goed maken? Deze vraag staat centraal in de tweede video van ZKA Strategy voor VVV Waterland van Friesland.
Hoe organiseer je de marketing en communicatie in coronatijd? Hoe krijg je de juiste vibe in je team? Hoe geef je de consument vertrouwen in een veilig bedrijf? Hoe maak je van een online bezoeker een boeker? En hoe verbeter je jouw upsell?
VVV Waterland van Friesland heeft in samenwerking met onze adviseurs Rutger van de Maat en Merlijn Pietersma de 5 Must Do's voor recreatieondernemers op een rij gezet.
5 must do's voor de recreatieondernemer in coronatijd
Coronaproof gastvrij zijn in Waterland van Friesland? In deze video vertellen wij, Rutger en Merlijn van ZKA Strategy dé 5 must do’s voor recreatieondernemers: van financiële rust tot seizoensverlenging. De kern van het verhaal? Verander de gastvrijheid van je bedrijf met oog op de tijd ná corona. Doe het om toekomstbestendig te worden.
Onzeopdrachtgevers
Het belang van onze opdrachtgever is vaak groot. En de vraag is complex.
Met onze opdrachtgever vormen we een team. ZKA Strategy geeft richting.