Visieop de vrijtijdseconomie
VisieZKA Strategy
Het vergroten van de toekomstbestendigheid van bedrijven en bestemmingen in de vrijetijdseconomie.
Vooral als de belangen groot zijn en de vraag complex. Daar zit onze kennis en drive. Als sterkste groeisector ter wereld staat de vrijetijdseconomie de komende jaren voor flinke uitdagingen. Onze bedrijfsvisie is daarom gebaseerd op drie ontwikkelprincipes die partijen helpt om kansen te verzilveren en om opgewassen te raken tegen bedreigingen.
ZKA Strategy helpt ondernemers en regio’s vanuit drie ontwikkelprincipes
- Toeristische bestemming als ecosysteem
In toeristische clusters dragen alle partijen bij, net als in een ecosysteem. Gebaseerd op de geografische clusterbenadering werken we met toeristische regio’s aan het vergroten van hun aantrekkingskracht op de markt. Daarbij betrekken we alle relevante actoren. - Gastgericht en toekomstbestendig
De vraag van de gast en maatschappelijke ontwikkelingen vormen het baken, niet het aanbod. Daarom hebben we het DEBAT-model ontwikkeld. Dit model helpt partijen om in dialoog met elkaar toekomstbestendige richting te bepalen. - Gepaste groei
Gepaste economische groei van toerisme kan. Toerisme is een middel om leefbaarheid, regionale identiteit en duurzaamheid te vergroten. Gepaste groei betekent sturen op integrale KPI’s.
Onzeopdrachtgevers
Het belang van onze opdrachtgever is vaak groot. En de vraag is complex.
Met onze opdrachtgever vormen we een team. ZKA Strategy geeft richting.